טיפים לירידה במשקל

כולנו רוצים לרדת מהר, מהר במשקל, מתוך מחשבה שיש תרופות פלא: מצד אחד לא עוד דיאטת כאסח, ומצד שני, דיאטה שתשמור עלינו חטובים ויפים לאורך זמן.

אנחנו רוצים לאכול מאוד בריא ולא לפספס את המתוק. אז מה מפריע לירידה במשקל? מה הם החסמים, האתגרים והאם אפשר לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה? קבלו מאיתנו טיפים וכלים לירידה במשקל.

כל מה שמעכב בדרך לירידה במשקל

ישנם המון חסמים שמפריעים לנו בדרך לירידה במשקל:

דיאטות כאסח – דיאטות מסוג זה מורכבות לרוב מאכילה של מזון אחד בלבד, ספירה קיצונית של קלוריות, נקודות, דיאטות מיצים, המגוון רחב. כשאנחנו מונעים מעצמנו לאכול, לעיתים מרעיבים את עצמנו ובעיקר לא מעניקים לגוף את מה שהוא צריך, אנחנו עושים נזק לגוף, גם ברמה הרגשית, התסכול, ותחושות עייפות ותשישות, במצבים של דיאטות קיצוניות תופעות לוואי נוספות שכן הגוף אינו מקבל את המינרלים והוויטמינים שהוא זקוק להם וחיוני לגדילה והתפתחות. בכל גיל. לכן, גם אם נרד במהירות במשקל, לרוב הירידה לא תחזיק מעמד לאורך זמן ולעיתים אף נעלה את כל מה שהורדנו.

מוציאים את כל הסוכר מהתפריט – יש נטייה לחשוב שסוכר הוא רע לגוף, הוא גורם להשמנה רבה, סוכרת ומחלות שונות. זה נכון אבל חלקית, משום שאחד החסמים הוא חוסר ההבדל בין סוכר טוב שמזין את הגוף ובריא לו לסוכר רע. כשאנחנו לא מודעים לסוגי הסוכרים, אורח חיים בריא, היא זו שמורכבת מסוכרים טובים: פירות וירקות שכ"כ טובים, חיוניים ובריאים לגוף.

אשליה – כשאנחנו חושבים שאפשר לרדת במהירות ובמעין נוסחת קסם, במקום להיות מודעים לכך שזו דיאטה שמתאימה לתקופה מסוימת, מקדישים את כל האנרגיה שיש לנו לטובת גוף חטוב. אבל לרוב, אחרי תקופה אנחנו נחזור למשקל הקודם ולעיתים אף נעלה במשקל. במצב שכזה אנחנו בסוג של "לופ אינסופי" יורדים- מעלים וכך חוזר חלילה. יתרה מכך, הגוף החכם שלנו, ילמד איך לאגור עוד שומנים לדיאטה הבאה משום שהוא מכין מאגרים של אנרגיה כדי להתמודד עם ירידה מאסיבית ולא מתונה.

חסמים רגשיים – יהיה לנו קשה להתמיד, נצטרך לוותר על מאכלים אהובים, נשאר רעבים, אנחנו כל הזמן עסוקים ומנסים להבין: מה מותר ומה אסור לנו לאכול, האם לוותר על מתוקים?

לא מעט אנשים (רובנו, אם נודה על האמת) יעידו על עצמם שיש להם התמכרות למתוקים, או מלוחים והאוכל מהווה בשבילנו נחמה.  יש בנו תלות מסוימת ולכן עולה החשש, איך נסתדר בלי. זוהי סוג של התמכרות והאם אפשר להצליח בלי להזין את עצמנו בסוכר?.

בהקשר הסוכרים והשפעות גמילה מסוכרים על ירידה במשקל– סוכר נמצא בכל דבר שאנחנו אוכלים: במוצרי חלב, פסטות, מאפים, חטיפים וגם אורז כמובן ופירות וירקות… האם אפשר בלעדיו? בוודאי שלא משום שמעבר לטעם, לסוכר טוב, יש הרבה יתרונות: הסוכר אחראי על האנרגיה בגוף, הוא תורם לספיגה טובה של מינרלים וויטמינים, עוזר לפעילות תקינה של המוח, לכן יש פתרונות השפעה של סוכרים כירידה: עלינו להבדיל בין סוכר רע, שנמצא במזונות שמכילים פחמימות ריקות לבין סוכר טוב שאפשר לאכול והוא נמצא בפירות, ירקות וגם קטניות ועדשים, מוצרים מן הטבע. כשאנחנו אוכלים מזונות שבהם יש סוכר טוב, אנחנו נראה עליה הדרגתית של אינסולין ואז לא נחווה נפילות סוכר וכמובן לא נרגיש את הצורך של אכילה אינסופית.

אחרי  שסיננו את החסמים והבנו מה לא עובד, הנה איך כן אפשר לעשות את זה נכון, טיפים לירידה במשקל:

מבינים שאין דיאטת כאסח והליך ירידה במשקל צריך להיות מתון ומדויק, בלי נוסחאות קסם.
לומדים להפריד בין הסוכר הרע והסוכר הטוב ומזינים את הגוף בפירות וירקות, קטניות, דגנים מלאים.
מוציאים מהגוף גם את הפחמימות הריקות ומחליפים אותן במאכלים עתירי סיבים תזונתיים ובחלבונים כמו למשל חזה עוף או טופו לטבעוניים.
מקפידים על שתיית מים ומוותרים על שתיית מתוקים
עושים ספורט
מקשיבים לגוף
ומה הפתרון?

אנחנו מזמינים אתכם ללמוד מה הם השפעות גמילה מסוכרים על ירידה במשקל ובעיקר איך להקשיב לגוף שלכם. כל זה ארוז עבורכם בסדנה חד פעמית, שמלווה אח"כ בתוכנית ליווי דיגיטלית עם לא פחות מ- 100 שיעורים וכמובן ליווי של בוגרים ומנחי הסדנאות, עם תפריט מותאם אישי.

סדנה שבה תשתחררו מהרצון לאכול סוכר ובעיקר תלמדו להבין מה מניע את הגוף שלכם.

הגישה הייחודית של אלן קאר, תלמד אתכם לייצר הרגלים מחדש, תלמדו איך עובד המנגנון של הגוף ולכן, כשאתם קשובים ומבינים, יכולת ההטמעה בשגרה החדשה, ללא תופעות לוואי או סימני גמילה מסוכר- אפשרית. ממוצע ירידה במשקל הוא כקילו וחצי לחודש והוא לאורך זמן ולטווח הארוך.

תהליך הרזיה מדוד ובריא ובו תעניקו מתנה לגוף, תזינו אותו באוכל שהוא באמת זקוק לו וגם, תרגישו תחושת קלילות. בגישה שבה מבדילים בין סוגי הסוכרים, לכם יש את היכולת לקחת פיקוד ולשנות תפיסה, לאכול סוכרים טובים, ללא הגבלה וללא התמכרות.

אנחנו מאמינים כי מודעות יוצרת את ההבדל- הטיפ הכי טוב לירידה במשקל הוא להקשיב לגוף, להיות משוחררים מעכבות, לשנות תפיסה. גם אם נרד קילו או יותר, הרי בסוף מה שמשנה, הוא מה אנחנו מרגישים כשאנחנו מסתכלים במראה, שינוי הרגלי אכילה, הוצאת מזון לא בריא מהתפריט יאפשר לנו להיות שלמים עם עצמנו.

בסדנה של אלן קאר תלמדו מה יש באוכל שאתם אוכלים, על ההבדלים בין סוגי הסוכרים, כמה מותר לאכול ועוד. כמו כן, נעזור לכם להטמיע את ההרגלים וכמובן שיעור מוטיבציה, אימונים מנטליים ומגוון מתכונים טעימים ושווים! שמתאימים לכל סוגי אורח החיים שאתם מנהלים. אנחנו ניתן מענה לכל מה שמפריע לירידה במשקל.

לצד אלו, ליווי ותמיכה של מקצועניים, תזונאים, מרצים ובוגרי התוכנית שהיו שם ויודעים בדיוק איך זה מרגיש ואיפה הרגעים הקטנים והרגישים. איך אפשר לרדת מהר במשקל? לא בטוח שמהירות הפתרון הנכון, יותר חשובה הדרך ושכהדרך סלולה ובטוחה, היעד מואר יותר, יציב יותר.

כתבות נוספות