Service Icon (SVG): 

Sub Title: 

סדנה לשינה טובה

Service Video (Youtube): 

Open Event Form Only: 

Activity Type: 

sleep

Contact Source: 

אתר הרשמה לסדנה

Recommend: 

אתר פשוט לישון

Page Source: 

ליד שינה מהאתר

User: 

leadbanksleep

Page Source (For Registeration Form): 

הרשמה לסדנא - שינה

2nd Sub Title: 

מאת ד”ר עומרי בן-עזרא ואורית רוזן

Service Social Media: 

Facebook - Simply Sleep
Instagram - Simply Sleep
פשוט לישון

פשוט לישון

סדנה לשינה טובה

מאת ד”ר עומרי בן-עזרא ואורית רוזן

יתרונות הסדנה שלנו

 

1
element1

הפעלת מנגנון השינה
מפעילים מחדש את מנגנון השינה בעזרת סדנה ייחודית

2
element2

מפגש חד פעמי
סדנה חד פעמית ומפגשי חיזוק על פי הצורך במשך שנה ללא תוספת תשלום

3
element3

שחרור מכדורי השינה
פתרון אפקטיבי שמשחרר אותך מהצורך בכדורי שינה

פשוט לישון

סדנה לשינה טובה 

 

1
הפרעות שינה

הפרעות שינה

למה כולם ישנים ואני לא?  מרגישים שקשה לכם להירדם, קיימת הרגשה שהשינה מתרחקת? מכירים את המצב בו השינה מגיעה באקראי ואין כל בטחון בידיעה האם אצליח להירדם הלילה? ואין כל אפשרות להחליט מתי ולכמה זמן שינה תזכה הפעם.

השאלה שמקוננת, האם אמשיך להסתכל בשעון ואעשה חישובים של “כמה זמן עוד נשאר לי” וההבנה שמתקבלת, ש”עכשיו כבר לא ארדם”  ומחשבה על העייפות, חוסר הסבלנות וחוסר הריכוז שלבטח יאפיינו את יום המחר לאחר לילה נוסף ללא שינה.

הכל מתנקז לתחושה המעיקה שמלווה אתכם, שהחיים רצים וממשיכים יום אחרי יום, לילה אחרי לילה, ולכם אין עצירה לשינה טובה ועמוקה כמו שצריך.

2
האם יש פתרון

האם יש פתרון

רוב האנשים שסובלים מהפרעות שינה, קיבלו כבר המון “עצות” במהלך החיים. ניסו להפחית בצריכת הקפה, ניסו לשתות כוס חלב, מה שבאופן מפתיע לא עזר הרבה. כיסו את הראש בכרית, התהפכו מצד לצד, עצמו עיניים בכוח, כל מה שאפשר להילחם בנדודי השינה אך ללא הועיל. יש כאלה שבכלל החליטו “לא להילחם”, לצאת מהמיטה ולחזור רק כשהעייפות משתלטת  וכל זה רק כדי לגלות שברגע שחזרו למיטה – הם עירניים כבצהרי היום. יש שטופלו בתכשירים טבעיים שונים – חלקם עבדו ללילה אחד או שניים וחלקם גרמו לתופעות לוואי לא נעימות. חלקם גם הגיעו לטיפול רפואי ויצאו עם מרשם לכדורי שינה – כדורים שרק מרחיקים עוד יותר את השינה הטבעית, הם אולי מרדימים, אך השינה קצרה ולא מספקת. אז האם באמת יש פתרון?

1
על הסדנה

על הסדנה

בסדנת פשוט לישון, ילמדו אתכם להפעיל את מנגנון השינה שלכם. להכיר אותו ואיך הוא עובד. להבין מה השתבש ולמה אתם לא מצליחים לפתור את הבעיה. יעזרו לכם להבין מה אתם עושים (וחושבים) לא נכון, איפה אתם טועים ובעיקר יעזרו לכם להיזכר בדרך הטבעית והקלה אל השינה. “פשוט לישון”, הינה מפגש קבוצתי חד פעמי בן חמש שעות, הסדנה מבוססת על שיחה, שמבהירה את ההיבטים הפיזיולוגיים, המנטאליים וההתנהגותיים שמפריעים להשגת שינה טובה. הסדנה מטפלת בשלושה חלקים מרכזיים: 1. הצפת צורת החשיבה שמקשה על שינה ונתינת פתרונות חלופיים לקידום השינה. 2. חשיפה למנגנון הפנימי השולט על המעבר בין ערות לשינה שלבי השינה, תהליכים פנימיים שמתנגדים לשינה ונאחזים בערות. 3. מתן כלים שימושיים להפעלה נכונה של מנגנון השינה, כלים להרגעת המחשבות, תרגול להחזרת המוח לתדר שינה, הטמעת צורות חשיבה שמחזקת שליטה בשינה ועוד. השיטה היא פשוטה והתוצאות מידיות. אנו מודעים ומכירים בכך שחלק מהמשתתפים בסדנה יצטרכו חיזוקים גם לאחר שהסדנה מסתיימת ולכן המשתתפים בסדנת “פשוט לישון” נהנים מתמיכה ועזרה של הצוות המקצועי במשך כשנה לאחר הסדנה, גם בשיחות אישיות בטלפון וגם במפגשים פרונטליים בקבוצות קטנות.

2
היום שאחרי

היום שאחרי

בראש ובראשונה תצליחו ליהנות משינה. שינה טובה, רצופה ומרעננת יותר. מלבד זאת תחושת הביטחון והשלווה ישובו לשגרתכם וההגה והשליטה יחזרו לחייכם. ההחלטה מתי וכמה לישון תהיה שלכם וסוף סוף תגיעו לנחלתכם, תחזרו להרגיש נינוחים, מלאים באנרגיה ורגועים. הזיכרון שלכם ישתפר,  התפקוד היומיומי ישתפר, הדאגות והמחשבות הטורדניות ייעלמו, התיאבון יחזור ואיתו השלום הפנימי בתוככם.

בחר את המסלול שלך

מפתחי השיטה

הסדנה “פשוט לישון”, הינה מפגש קבוצתי חד פעמי בן חמש שעות.
הסדנה מבוססת על שיחה בלבד, נותנת מענה גם לחלקים הפיזיולוגיים של בעיית השינה.

1
ד”ר עומרי בן-עזרא

ד”ר עומרי בן-עזרא

בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, מומחה ברפואת המשפחה מחבר הספר “להיות חולה, להיות רופא” (בהוצאת ידיעות אחרונות).

במשך השנים עסק רבות במחקר (במסגרת חברות מחקר ופיתוח פרטיות), בדגש על מערכת העצבית האוטונומית ועל הדרכים השונות להשפיע עליה. פיתח ובדק שיטות שונות להשפיע על פעילות מערכת העצבים. לד”ר בן-עזרא מעל 15 פטנטים רשומים ועוד כ35 הגשות בשלבים שונים של בדיקה – רובם ככולם עוסקים בדרכים שונות למניפולציה של מערכת העצבים.
לפני מספר שנים התחיל ד”ר בן עזרא את החיפוש אחר הגביע הקדוש של הפרעות שינה, אותו מתג שינה מסתורי שאפשר ללחוץ עליו ולהביא את השינה. המחקר העלה ממצאים מפתיעים ומרתקים רבים, מבנה מתג השינה, מיקומו והמנגנון שלו הלכו והתבהרו לו עד שהבין שהוא מצא את הפתרון. באמצעות שילוב של מיומנויות מעולם הפסיכולוגיה והנחייה מקצועית עם עולם הידע בו התמחה וחקר הוא מנגיש ומלמד אנשים כיצד להפעיל את מנגנון מתג השינה ולפתור עבורם את הפרעת השינה ממנה הם סובלים.

2
אורית רוזן

אורית רוזן

בוגרת לימודי פסיכותראפיה בטורונטו ולימודי תואר ראשון בחינוך במסלול לתנועה ומחול בסמינר הקיבוצים.

מגשרת ומנחת קבוצות, בעלת ניסיון עשיר בהדרכת מגשרים מטעם “גומא- המרכז הארצי לגישור ואימון”, ומנחה בכירה בשיטת אלן קאר להפסקת עישון. לאורך עשר השנים האחרונות התמקצעה אורית היטב כיצד לעזור לעצמה ולאחרים להפעיל ולשלוט בגוף ובנפש בכדי להיפרד מהפרעות שונות, להיפרד מהתמכרויות ולהגביר את ההנאה ואיכות החיים.
החל משנת 2011 חברו יחדיו אורית רוזן וד”ר בן עזרא והחלו לפתח את שיטת “פשוט לישון” בכדי להשפיע על החלקים הבלתי רצוניים של מנגנון השינה ולעזור לאנשים לישון טוב יותר. השיטה מבוססת על ידע, הבנה וניסיון במניפולציה של מערכת העצבים האוטונומית ומציעה למשתמשים דרכים פשוטות ונגישות להשפיע על מנגנון השינה שלהם, למען שינה טובה יותר.

השינה במספרים

1
פי 3 סיכוי לתאונות

למי שסובל מהפרעות שינה

2
60 מיליון

מרשמים לכדורי שינה נרשמו בארה"ב בשנה שעברה

3
% 30 ישנים פחות

מדווחים שהם ישנים פחות מ-6 שעות בלילה

1
% 24 עלייה במדד הרעב

כשמשווים בין לילה של 4 שעות שינה ללילה של שינה טובה

2
% 90 עם נדודי שינה

יחוו נדודי שינה מתישהו לאורך חייהם

3
% 33 עם הפרעות שינה

סובלים מהפרעות שינה בשנה האחרונה ("מדי פעם")

משתתפי הסדנה מספרים

שאלות נפוצות

הסדנה איננה מטפלת בפוסט טראומה, לשם כך יש לפנות לטיפול ייעודי. הסדנה יכולה לעזור לכל אחד למקסם את פוטנציאל השינה שלו (להוציא מעצמו את מקסימום השינה שהוא מסוגל עליה). במקרים רבים של פוסט טראומה בנוסף לפגיעה בשינה מצטרפים הרגלים לא טובים, תפיסות לא נכונות וכו שמחמירים את הבעיה (ובהם נוכל לטפל).

את הסדנאות מעבירים צוות המנחים המיומן שעברו הכשרה מקיפה ויסודית בפיזיולוגיה של
מנגנון השינה ובהנחיית קבוצות . הגברת אורית רוזן, הגברת רוני אגת ודוקטור עמרי בן עזרא
שלושתם

לסדנת פשוט לישון ניתן להירשם מגיל 16 ומעלה

כן. הטיפול בשיטת פשוט לישון הינו התנהגותי קוגניטיבי ומבוסס על שינוי תפיסה ותרגול ללא
טיפול תרופתי כלשהוא.
 

ניתן להירשם לסדנה קבוצתית או פרטית כאשר בשתי הסדנאות מקבלים מערך תמיכה וליווי
לאחר הסדנה.

אין קשר בין חומרת הבעיה למשך שלה. בעיות שינה נוטות להתקבע ואם לא טופלו נכון עשוית להימשך שנים רבות. ובכל זאת, הפתרון אותו הפתרון. אנחנו ממליצים להגיע לסדנא כמה שיותר מהר, חבל על כל לילה.

לסדנה מספר מסלולי אחריות כאשר המסלול הבסיסי ביותר כולל בתוכו שיחות תמיכה וסדנאות
חיזוק למשך שנה שלמה.

בהחלט, רבים מהמשתתפים נוטלים או נטלו כדורי שינה לפני הסדנא. בסדנת פשוט לישון נלמד איך לשפר את השינה, כל שנוכל בהדרגה להיפטר
מכדורי השינה. למי שנוטל כדורי שינה וישן איתם מצוין אנו ממליצים להגיע לסדנה כדי להיפטר מהתלות בכדורים ולהמשיך לישון מצוין. הסדנה מתאימה בעיקר לנוטלי כדורי שינה שלא ישנים טוב עם הכדורים (וכמובן מתאימה למי שאינו נוטל כדורים כלל). למי שאין בעיית שינה עם הכדורים מומלץ להתחיל להיגמל מהכדורים ולהגיע לסדנה שלנו במידה וייתקל בקשיי שינה במהלך הגמילה.